Princess 162242

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 162242 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Martin-v 03-11-2012
Geschreven voor: Princess 162242

Het apparaat is duidelijk verbeterd. (we hebben er een tweede apparaat aangeschaft voor grotere gezelschappen)

De thermostaat is afneembaar geworden waardoor de set makkelijker schoon te maken is en de bakplaat is vernieuwd en veel makkelijker schoon te maken.
Het design is fraai op tafel. Persoonlijk vind ik hem heet genoeg worden, ook de pannetjes. Kleine stukjes groente en vlees zijn snel gaar.

Over de degelijkheid: Dit is duidelijk een set voor een mooi gedekte tafels en niet voor wilde kinderpartijtjes. De set moet nauwkeurig opgeborgen want de lak krast snel. Dan kan hij jaren mee.

Cornelie E. 27-12-2011
Geschreven voor: Princess 162242

De pannetjes worden niet warm genoeg! Je kunt er niet in bakken! Alleen een beetje 'stoven'....
Slecht product!

H2A2N2S 11-12-2011
Geschreven voor: Princess 162242

een jaar of 2 geleden dit ding gekocht. 2x gebruikt misschien en met grote frustratie. De pannetjes worden niet warm genoeg om te voorkomen dat je rauw vlees zit te eten. De grillplaat doet het wel aardig maar ja de basis van het apparaat zou het gourmetdeel moeten zijn. nou... dat kun je gerust vergeten. We twijfelen tussen kringloopwinkel of kliko. Jammer maar deze aardig gedesigned cookding heeft weinig fun opgeleverd.
Inmiddels een ander aparaat gekocht (gourmet met wokpannetjes): stukken beter al zie je ook daar dat niet overal de plaat even warm wordt.

Maurice888888 03-12-2011
Geschreven voor: Princess 162242

Mooi design maar wel ten koste van kwaliteit. Apparaat wordt niet goed warm, waardoor bakken erg lang duurt. De pannetjes zijn van erg dun staal en daardoor buigen de handvatten snel. Voelt goedkoop aan.

Na 2 jaar weggegooid. Niet echt duurzaam dus.

jowi07 27-12-2009
Geschreven voor: Princess 162242

zeer slecht het apparaat is weggegooid geld want gourmetten lukt je echt niet en als je visite uitnodigd met de kerst en daar zit je dan met alles. Apparaat wordt niet warm genoeg vooral de pannetjes niet.
4 dagen oud .
bij de winkel geweest bij block Rottedam en kreeg geen nieuwe of een ander of geld terug dus geld weg.